2010. ápr. 17.

Ma reggel

Örömmel jelentem, hogy ma reggel hivatalosan is beköszöntött Piliscsabára a tavasz. Kezdődött mindez úgy, hogy reggel szinte kétségbe esetten riadtam fel a verőfényes napsütésre, illetve a mellé párosult ezerféle tollas jószág csivitelésére. Nem, nem paranoia, csak nem találtam az órámat, és azt hittem jócskán késésben vagyok. Pedig csak fél 7 volt éppen, így még maradt idő lustizásra, gondolkozásra, tervezgetésre mielőtt munkába megyek.
Mind emellett még színes ibolyaféléket is találtam a vonat felé. Így garantálva volt a jó hangulat.
Persze lehet, hogy csak a tegnap esti futás volt rám hosszan tartó frissítő hatással, de nem is firtatom, meglepően szép időnk van.
Holnap átültetem az orchidea fiait, remélem túlélik a pesti út traumáit, és legalább kétszer annyira szépek lesznek mint a mama :)

Most hirtelen ennyi :)

Nincsenek megjegyzések: