2009. jan. 26.

Ilyet!?



Ideák között élek. Még mindig remélem, hogy az eldobott boldogság idővel valaki személyében visszakopogtat. Úgy vélem, nagyon nehéz lesz felnőni ehhez, de megpróbálom. Mármint felnőni a saját mércéinkhez.

Tegnapiakkal kapcsolatban az alábbiak ....

Azt meg tudja mondani valaki, hogy bizonyos pasikkal miért nem lehet barátkozni? Totál barátilag semmi húdebelezúgtam érzéssel fordulok valakihez, erre rögtön jön a csajozós hülyeség, aztán meg van sértődve, ha nem matathat a bugyimban. És még engem néznek hülyének, mikor kiteszem a 27- es karikát. Bár ez sem zálog, a lehető legnormálisabbnak tűnő emberkékről derülnek ki a legborzalmasabb dolgok. De tényleg! "Miért muszáj mindenkivel rögtön lefeküdni?" Annyira kiábrándító. A magát értelmesebbnek tartó réteg pedig tágra nyílt tekintettel kérdezi: "jah Te is csak a harmadik randin?" Válasz: "Nem, csak tudod nem vagyok kurva." Mondanom sem kell, hogy nincs harmadik randi... Főleg, hogy első sem volt, legalábbis részemről.


Na mindegy. Halott pasi nem rossz pasi, maradjunk Jim Morrison- nál. Plusz a költőkben sosem lehet csalódni!! Úgyhogy ma is Adyval vagy Hamvassal osztom meg az ágyam. Legalább van valami értelmes mondanivalójuk...

6 megjegyzés:

Csaba Krisztián írta...

Ha minden pasi a barátod lenne akkor félnél továbblépni vele hisz félnél hogy elveszíted

Gaszan írta...

Hmm érdekes gondolat vendettám, de az az igazság, hogy csak olyan valakivel tudnék továbblépni akit ismerek, és mély a kapcsolatunk. Plusz még ezer kritérium. Elveszíteni pedig nem is tudom csak tulajdont lehet ;)

Hű ezt a szűz és a kokott párhzamot még nem nagyon fogtam fel, bár lehet nem csipásan kellene a kommenteket kommentálnom :$
Minden esetre örülök, hogy belelapoztál a blogomba :)

Csaba Krisztián írta...

Nos igen,de nem is arról az egyről van itt most szó....

Gaszan írta...

Kedves János!
Azt hiszem értelek már;)
Nemsokára írok egy bejegyzést mely érinti ezt az általad kiemelt témát. Legalábbis köszönöm a tippet, ezt is érdemes lesz belefűzni.

Per Spegulo írta...

Kedves Mindenki!

Olvasgattam-olvasgattam és nem is lepődtem meg, hogy ennél a bejegyzésnél több kommentet is találtam.
Mert, mi férfiak már csak ilyenek vagyunk, a verbális kihívásra is azonnal beindul az ösztrogén termelés.

Jó az az ágy - úgy üresen is.
Nem szabad siettetni semmit.
Onnan veszi észre, hogy itt az ideje, hogy érezni fogja, itt volt az ideje. Nincs recept, nincs csalhatatlan megoldás, orvosság, csodaszer.

A szerelem vagy van, vagy most éppen nincs, a közelemben.

Majd megöregszik Kedves Gaszan és újra értékelni fogja tudni azt az üres ágyat. S talán rájön, jól van az úgy, sőt, az a jobb, ha van benne helye és kinyújtózhat. De ez csak vicc volt.
Mert nem jó az embernek egyedül lennie.

Én nem szeretek ágyba vinni könyveket, mert összegyűrődik és néha szúrnak a sarkai.

[ui: a Monarchia linkjét nem tette ki? Én onnan találtam Önre. Egy kis viszonosságot megérdemelnének azok a lázas reklámozóik. De legyen úgy, ahogy lesz. További szép estét és várja a királyfit - meg fog érkezni. Lovon, fessen és rózsacsokorral a kezében kivillanó, hófehér 64 fogával.]

Per Spegulo írta...

Kedves Gasszan!

Visszavonom a legutolsó kérdésemet. Megtaláltam a Monarchiát. Sose öregedjen meg, mert ha nem veszi be a Cabvintonját el fogja felejteni, hová rakta a Cavintonját.

Ott van az, biza! Csak besötétült.
No, legyen jó és vidám! És további kellemes mindent kívánok.